آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

بعد از 2 ماه....

1392/9/25 2:03
نویسنده : مهرنوش
879 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم منو ببخش که نمیتونم بیام  وبلاگتو بروز کنم اخه ماشالا شما انقد شیطون بلا شدی اصلا نمیزاری من به کارام برسم با لب تاب هم خصومت خاصی داری،نمیزاری اصلا باهاش کار کنم. بگم ازین چند وقتی که گذشته ،دختر من دیگه نی نی کوچولو نیست الان واسه خودش خانوووومی شده که نگو.  

عزیز دل مامان بالاخره 20 آبان تو ده ماهو بیستو پنج روزگی اولین مرواریدت در اومدو مامان جونی واست آش دندونی درست کرد بلافاصله هم هفته بعدش دومین دندونت در اومد. مبارکت باشه عشق قشنگم.

خانومک من خیلی قرتی هستی همش در حال رقصیدنی با هر اهنگی حتا غمگین شروع به رقص میکنی و با همین کارا دل همرو میبری. بابا میگی ماما، دد ، دایی، باشه،بریم،کیه،الو میگی، کلا تو خونه تلفن دم گوشتو داری همینجوری با خودت حرف میزنی. هر کس از راه میرسه بهش دست میدی، رو پای خودت یه کوچولو وایمیسیو ولت کنیم از دیوار راست میری بالا. خلاصه که جیگر مامان خانوم شده.

آش دندونیه جیگر طلای مامان...


آرنیکا

آرنیکا.

 

خانوم طلا در حال تمیز کردن منزل هههههههههههههه..

 

آرنیکا

 

اینم نتیجه ی کار دخترم از خونه تکونی هرروز..


آرنیکا

 

خانومک ماست و خیار میخوره...


آرنیکاآرنیکا

 

آرنیکا در حال ناز کردن خودش با دست ماستی

 

آرنیکا

 

حاج خانوم آرنیکا.....


آرنیکا

 

جیگرم داره واسه باباییش دلبری میکنه تا از تو سبد بیاد بیرون..


آرنیکا

 

فرشته ی من...


آرنیکا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله ی آریسا
26 آذر 92 8:43
عزیزم مرواریدات مبارک باشه . ایشالله بقیه شون راحت و بدون درد در بیان عزیزم ای جانــــــــــــــــــــــــــم حاج خانومو ببین
مامان ریحان
30 آذر 92 20:31
آخر پاییز شد! همه دم میزنند از شمردن جوجه ها! بشمار، تعداد دل هایی را که به دست آوردی! بشمار، تعداد لبخندهایی که بر لب دوستانت نشاندی! بشمار تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی! فصل زردی بود…!توچقدر سبز بودی!؟ جوجه ها را بعدا میشماریم سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
مهسا خانوم
26 خرداد 93 22:25
سلام.دخترتون فوق العاد اس بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خیلی خیلی خوشگله. موافق هستین با تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟ اطلاع بدین