آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

1سالگی ...

1392/9/25 2:44
نویسنده : مهرنوش
732 بازدید
اشتراک گذاری

فزشته ی قشنگم 1 ساله شد......

خدایا هر لحظه با در اغوش کشیدن فرزندم با بوییدن عطر تنش شکرت میکنم به خاطر عظیم ترین نعمتی که به من دادی.

یک سال گذشت، پر از شادی  پر از حس قشنگ مادر بودن با هم ی سختی ها و شیرینی هاش گذشت، اما چقدر زود.....

سال پیش اینموقع تا صبح باهات حرف زدم و اشک ریختم از شادی که فرشتمو در اغوش میگیرم و الان عشق من  اینجاست تو بغلم... 

چقدر زود گذشت... دلم تنگ میشه واسه اولین خندت، واسه اولین حرف زدنت ، واسه اولین غلط زدنت، واسه اولین دست زدنو رقصیدنت،واسه اولین نشستنت،واسه چهار دستو پا رفتنت، واسه اولین ماما و بابا گفتنت ،دلم تنگ میشه..............

دختر قشنگم در یکایک لحظه های بودنم، برایت سلامتی،شادمانی،موفقیت و سربلندی آرزو دارم..

پروردگارا،زیباترین هدیه عمرم را تو به من دادی آن را بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله های موفقیت و نشاندن شاهین بخت و اقبال بر شانه های ظریف و کوچکش....

 

ارنیکا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

میترا
25 آذر 92 18:01
خاله جان تولدت مبارک
مهرنوش
پاسخ
مرسی میترا جوون
خاله ی آریسا
26 آذر 92 8:41
تولدت مبارک عزیزمممممم ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
خاله ی آریسا
26 آذر 92 8:42
عزیزم خصوصیتو چک کن
فيروزه مامان الينا
26 آذر 92 9:57
آرنيكا جونم خيلي خوشگلي هزار ماشالله...عاشق چهره دوست داشتني و مهربونتم 1 سالگيت مبارك عروسك خانوم
مائده(ني ني بوس)
26 آذر 92 10:36
١ سالگيت مبارك خاله جونايشالا تولد ١٠٠ سالگيت در كنار مامان و باباي مهربونت
مامان سونیا
27 آذر 92 17:23
مبارک عزیزم 100 ساله بشی گلم نک شدی بامزی من
لاله مامی آوینا
28 آذر 92 10:00
آرنیکا جان تولدت مبارک،بوسه باران
خاله شبنم
2 دی 92 15:52
تولدت مبارک عروس ازم ایشالله 120 ساله بشی عسلکم دوستت دارم
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 10:05
پس کجایید
خاله ی آریسا
26 اسفند 93 10:39
سال 94 پیشاپیش مبارک باشه دوست نازم همیشه سبز باشید میبوسمت یه عالمه