آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

ارنیکا رفته باغچه...

1392/3/5 16:07
نویسنده : مهرنوش
426 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم 19 اردیبهشت برای اولین بار بردیمت باغچه، چون جات عوض شده بود خیلی اذیت شدیو گریه کردی،ولی روی هم رفته حسابی خوش گذشتو با بابایی بردیمت تو باغو ازت عکس گرفتیم ولی چون هوا هنوز سرد بود ترسیدیم سرما بخوریو زیاد بیرون نموندیم، این اولین باری بود که شما اینجا میومدی زمانی که تو دل مامانی بودی منو بابایی همش میومدیم اینجا و روز شماری میکردیم که 3 تایی با هم بیاییم حالا هم همزمان با رویش گلهای لاله ای که با بابایی پارسال کاشتیم اومدیم. 

عزیز دلم این گل های  لاله روپارسال با بابایی کاشتیم اون موقع شما تو دل مامانی بودیو من هنوز خبر نداشتم که یه فرشته کوچولو تو دلم دارم دارم ....

 

 

لاله  

 

 

اینم شکوفه های گلابی ...

 

 

 

شکوفه گلابی

 

اینم فرشته زیبای من که از ترس سرما حسابی پتو پیچ شده ..

 

ن

 

مامانی من ازین کلاه بدم میاااااااااااااااااااااااااااااااد......عصبانی

 

ت

 

 

 

نفس مامانی حسابی خسته شدی و ما دست از عکس گرفتن بر نمیداشتیم،خوب میخواییم از دخملمون عسک بگیریم دیگه

 

 

ن

 

قربووووون چشمای قشنگت بره مامانی 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سونیا
1 خرداد 92 10:35
مامانی مرسی به ما سر زدی مراقب دخمری باش
معصومه
2 خرداد 92 0:51
عزیزم دختر نازی داری ماشالله


مرسی عزیزم لطف داری ایشالا به زودی خدا یه فرشته کوچولوی ناز بهت بده
saba
5 خرداد 92 17:02
salam.ghorbone in dokhtare naz besham .vaghan axa ziba st.vaghan saite jalebo khobie hamaxa ham mataleb kheyli ghashango ba mahfhome...alyyyyyy
saba
5 خرداد 92 17:05
vaghan lezat baskhshe diane in axa va in webloge ziba


مرسی عزیز دلم
لاله
5 خرداد 92 17:43
جانم،عزیزخوشگلم.فدای اون چشمای زیبات


قربوونت لاله جوونم
خاله مریم
7 شهریور 92 19:07
قربون اون چشمات خاله جونم , آخه اونجوری نگا نکن میام می خورمتا
مهرنوش
پاسخ
خاله مهناز
12 مهر 92 8:08
آرنيكا عزيز دل خالش قربون چشاي خوشگلت برم مممممن
مهرنوش
پاسخ
مرسی خاله جونی