آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

واکسن 6 ماهگی...

1392/3/25 19:43
نویسنده : مهرنوش
751 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته قشنگم امروز شما 6 ماهه شدی، با بابایی رفتیم واکسنتو زدیم خیلیی اذیت شدی عزیز دلم ولی چاره ای نیست این واکسنا برای سلامتیه خودته که یه وقت گل من مریض نشه. 

انقد گریه کردی منو بابایی بردیمت بیرون یه خورده چرخوندیمت تا خوابیدی ، میدونی کار هر شبمون شده که با بابایی میبریمت بیرون تا تو ماشین بخوابی اخه هر کاری میکنیم تو خونه نمیخوابی فقط گریه میکنی تا میشینیم تو ماشین خوابت میبره  خلاصه که حسابی زور گویی. قهقهه

  

اینجا هم تا فهمیدی میخواییم بریم بیرون حسابی ذوق کردی قبلش خونرو گذاشته بودی رو سرت... اینجور دخمل بلایی هستی شما...

 

 

م

 

 

با تمام مداد رنگیهای دنیا،


به هر زبانی که بدانی یا ندانی،


تنها یک جمله برایت خواهم نوشت:


دوستت دارم زیباترین دختر دنیا.....

 

 

 

 

ت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان کوثری
25 خرداد 92 19:53
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
خاله ی آریسا
26 خرداد 92 12:44
6 ماهگیت مبارک آرنیکا کوچولو راستا
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./


مرسی عزیییییییییییییییییز دلم
مامان سونیا
27 خرداد 92 0:04
اره دگه زور میگن الاهی خاله فدات شه مامانیرو واسه واکسن اذیت نکنی المیرای منم 10 داره


خدا نکنه عزییز دلم. وای فداش بشم ایشالا که دخملی اذیت نشه برای واکسنش.
saba
1 تیر 92 19:55
elahiiiiiii mna fadash besham aziiizam .mehrnooosh kheyli ghashange in axaro nazar adam delesh ghash miiiiireeeeeeeeeee


مرسی خاله سبا جووونم دیدی من چقد بزرگ شدم.
مامان بهراد
4 تیر 92 1:44
آخی عزیزم.....کاش میشد مامانها به جای نی نی هاشون واکسن بزنن...چقدر خوب میشدهادرضمن امان از این زور گویی ها و فرزند سالاری ها


واقعا کاش میشد. امان خواهر جان، امان.....
آوا
13 تیر 92 16:57
سلام خاله جون یه سر میاین وبلاگ من آخه تو برنامه نقاشی نقاشی شبکه پویا شرکت کردم و حالا میخوام بهم رای بدین دوستون دارم



رای دادم عزیزم
لاله
15 مرداد 92 15:16
ماشالله عزیزم چه خوش خنده است.ماشالله
مهرنوش
پاسخ
اره وروجکم خیلی خوش خندس اما به موقشم پدر مارو در میاره
خاله مریم
7 شهریور 92 18:49
قربونت اون تیپ زدنت آخه جوجهُ من آخه تو عشق منی با اون خنده های قشنگت با اون صداهایی که از خودت درمیاری نازگلکم
مهرنوش
پاسخ
فدات خاله یمهربووونم
خاله مهناز
28 شهریور 92 22:54
آخ بميرم برات خاله كه اوففففف شدي ولي بازم خنده از لباي شيرينت محو نميشه دردت به جونم عشقم
مهرنوش
پاسخ
خاله جوونی دخملم خیلی اذیت شد
خاله مهناز
11 مهر 92 1:39
آرنيكاي زيباي من فداي اون تريپ اسپرتت برم فرشته آسموني من. .
مهرنوش
پاسخ