آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

آرنیکای من زمان تولد....

1392/3/21 14:26
نویسنده : مهرنوش
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم،الان که دارم برات مینویسم تو 5 ماهته و واسه خودت خانومی شدی ماشالا این چند وقت اصلا وقت نمیکردم بیام اینجا و وبلاگتو بروز کنمو برات بنویسم دختر قشنگم ولی الان یه کوچولو خاطرات این 5 ماهو برای آرنیکای قشنگم میگم.

 شنبه25/9/1391 بهترین روز زندگیم چرا که خدا تورو به من داد یه فرشته ی کوچولوی ناز.


 

دختر قشنگم ساعت 7/34 با دستای مهربون دکتر معینی تو بیمارستان بهمن  پا به این دنیا گذاشتی و همه زندگیه منو بابایی شدی.  

 

ارنیکا خانوم 1 روزه

 

 

 اینم قشنگتریییییییییییییییییییییییییییییین لحظه عمرم وقتی صورت قشنگتو چسبوندن به صورتمو من از خوشحالی فقط اشک میریختم. 


جییگر مامانی

 

ببین چقد کوچووولو بودی دخمل نازم وزنت 2700 بود خیلی ملوس بودی نفس مامانی

 

 

 

:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

تانسو
4 خرداد 92 1:08
چه لحظه نابی اشک تو چشام حلقه زده



عزیز دلم ایشالا به زودی شما هم این لحظه رو تجربه میکنیو به سلامتی فرشته کوچولوتو بغل میکنی.
لاله
5 خرداد 92 16:51
الهی فداش شم.چقدرکوچولو ونانازه
مریم
25 خرداد 92 20:30
وای چقد این عکس دونفریتون قشنگ واحساسیه
اشکم در اومد
خدا واستون نگهش داره


مرسی عزییز دلم سلامت باشی ایشالا
مهسا.مامان نلی
30 مرداد 92 16:36
خوش به حالتون چه خوب که اجازه دادن از این لحظه عکس بگیرید
مهرنوش
پاسخ
عزیز دلم خودشون عکاس خود بیمارستان عکسارو گرفته