آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

8ماهگی....

1392/5/31 1:06
نویسنده : مهرنوش
491 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزتر از جانم هشت ماه از بهترین روزهای زندگیم را سپری کردم...

بودنت بهترین هدیه پروردگار است...

 

 

دیدن بزرگ شدنت شیرینترین لذت دنیاست....

 

 

arnika 

 

 دخملیه شیطون مامان حتا اجازه ندادی شمعتو روشن کنم  .

 

ارنیکا

 

  اوا 8 ماهم شد،زمان چه زود میگذره انگار همین دیروز بود که تو دل مامانی بودم.اسمایلیـــ هایـــ سنجابـــ و فندقــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله ی آریسا
5 شهریور 92 10:05
8 ماهگیت مبارک عزیزم
مهرنوش
پاسخ
مرسی خاله جوونی سلامت باشی
خاله مریم
7 شهریور 92 18:34
آرنیکای من , الهی فدات بشم من که با اومدنت دنیای هممونو شیرینتر و قشنگتر کردی واقعا که چه زود گذشت انگار همین دیروز واسه بدنیا اومدنت اومدیم بیمارستان و سر از پا نمی شناختیم دوست دارم عشق من
خاله مهناز
27 شهریور 92 18:20
8ماه گذشت خاله قربونت بره كه روز به روز دوست داشتنيترو دلنشينتر ميشي ماه من
مهرنوش
پاسخ
خاله مهناز
28 شهریور 92 22:21
دردونه خاله عشق خاله 8ماهگيت مباركككككككا باشه يه دنيا ماااااچ
مهرنوش
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززززززززم