آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

ملوسکم آرنیکا.....

1392/6/6 16:13
نویسنده : مهرنوش
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم هر روز داری شیرینتر،ملوستر، خواستنی تر والبته شیطونتر میشی.  

بلاچه من تو هشت ماهو یک روزگیت چهار دستو پا رفتنو یاد گرفتیو دوست داری به همه جاهایی که تا الان نرفتیو دوست داشتی بری سرک بکشی  منم همش باید پشت سرت بیام که یه وقت جاهای خطرناک نری اخه همینجوری سرتو میندازی پایینو به سرعت باد میری..نایت اسکین

 

 

الانم چند روزیه همه چیو میگیریو رو پات وایمیسی و منو بابایی از عشق اینکه دخترکمون روز به روز بزرگترو خانومتر میشه لبریز میشیمو هر لحظه همراه با بزرگ شدنت خدارو به خاطر وجودت شکر میکنیم...نایت اسکین

 

 

منو بابایی هر جای خونه میریم شما هم پشت سر ما میایو با صدای تالاپ تالاپ دستات قند تو دلمون اب میکنی. نایت اسکین

 

 

از این روزای قشنگ که داره مثل برقو باد همراه با بزرگ شدنت میگذره هر چی  بگم بازم یه چیزایی جا میمونه، لحظه های قشنگ با ملوسکم بودن وصف ناپذیره .....


 

 

 

 

 

 

قربونت برم که تا دوربینو میبینی میدویی میایی که ازمون بگیریش حتا امون نمیدی ازت عکس بگیریم.

 

 

ارنیکا

ارنیکا

 

وایساده گل وایساده...

 

 

ارنیکا

 ارنیکا

 

 ارنیکا خانوم موبایل مامانی که اسباب بازیه شما نیییییییییییییییییییییییت....نایت اسکین

 

ارنیکا

 

ارنیکا خانوم زیر مبل که جای بازی نیییییییییییییییییییییست....نایت اسکین

 

 

ارنیکا

 

  ودر اخر ارنیکای خسته من بعد از کلی شیطونی کردن... (بدون شرح)نایت اسکین

 

ارنیکا

 ارنیکا

ارنیکا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله مهناز
7 شهریور 92 0:37
خاله قربون راه رفتنت نگاه كردنت وايستادنت خنديدنت خميازه كشيدنتو چشاي خواب آلوت بشششششششه
خاله مهناز
7 شهریور 92 0:44
خاله قربون چهاردستوپا رفتنت نگاه كردنت واستادنت خنديدنت خميازتو نگاه خواب آلودت بششششششششه
خاله مریم
7 شهریور 92 18:44
ای جونم , زندگی من , الهی که من قربون اون اداهات عزیزم با دیدن عکسات جون می گیرم حتی اگه کنارم نباشی زمانیکه به دنیا اومدی با خودم می گفتم یعنی میشه یه روز چاردست و پا بدواِ بیاد سمتم تا اینکه دیروز تو این آرزومو برآورده کردی , از در که اومدم تو تا صدات کردم چاردستو پا و با سرعت اومدی سمتم اون لحظه انگار دنیا رو بهم دادی ... آرنیکای خاله خیییییییلی دوست دارم شیرینم
مهرنوش
پاسخ
واای چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود پرنسسمو واسه اولین بار بغل گرفتم،الان دیگه دخملم خانوم شده
مامان سونیا
15 شهریور 92 0:19
ای جانم که نازو نازو نازتر میشی مثل دخمری من عروسک خاله ببببببببببووووووووووسسسسسسسسس
مهرنوش
پاسخ
مرسی خاله جون چشمات قشنگ میبینه
خاله ی آریسا
20 شهریور 92 16:54
عزیزم چه بلایی شدی روزت مبارک گل دختر
مهرنوش
پاسخ
مرسی عزیزم، روز پرنسس آریسا جونم هم مبارک
لاله
3 مهر 92 18:01
عسیسم.ماشالله که اینقدر نازداری شما خانوم؟کاش زودی بیاین بامامان باباپیش ماتابغلت کنم و کلی ببوسمت عزیزدلم
مهرنوش
پاسخ
فدات لاله جوونم،ایشالا در اولین فرصت میاییم دیدنتون