آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دخمل زیبای من و بابایی

9ماهگی...

1392/6/30 18:00
نویسنده : مهرنوش
549 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان داره تموم میشه و پاییز میاد،فصل تو، فصلی که فرشته کوچولوی من پا به این دنیا گذاشتو بهترین هدیه از جانب خداوند برای منو بابایی شد.

الان 9 ماه از اون روز قشنگ میگذره و منو بابایی هر ماه روز تولدتو جشن میگیریمو خدارو به خاطر وجود قشنگ فرشته کوچولومون شکر میکنیم. 

پرنسس من این ماه هم ماهگرد تولدتو خونه مامانی گرفتیم البته شما زیاد حالو حوصله نداشتی حتا نزاشتی لباستو عوض کنم. 

 

 

9 ماهگیت مبارک زندگیه من... 

ارنیکا

 

ارنیکا

 

ارنیکا

 

اینجا هم وروجک من از فرصت استفاده کردو........


ارنیکا

ارنیکا

ارنیکا

 

این هم نمونه ای از آثار جرم...


ارنیکا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

شبنم
31 شهریور 92 16:39
الهی قربونت برمممممممممممممممم عروس قشنگم.تو هم که عین باراد کلی لاغر شدی دخترکم
مهرنوش
پاسخ
خدا نکنه عزیز دلم. اره شبنمی جوونم میبینی دخملم چقد لاغر شده
خاله ی آریسا
1 مهر 92 9:25
9 ماهگیت مبارک عزیزم حسابی خوردنی شدیا
مهرنوش
پاسخ
مرسی خاله جووونی لطف داری
مامان سونیا
1 مهر 92 16:48
9 ماهگیت مبارک فرشته کوچلو ببببببووووسسسس
مهرنوش
پاسخ
مرسی عزیز دلم
لاله
3 مهر 92 17:57
سلام عزیزدلم.ماشالله روزهامیگذره وتوزیباترمیشی عزیزم.نه ماهگیت مباااااااااااارک خانوم کوچولو
مهرنوش
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه
خاله مهناز
11 مهر 92 1:31
9 ماهگيت مبارك نفس عشقم خاله ميپرستتت..
مهرنوش
پاسخ
مرسی خاله
خاله مریم
11 آبان 92 14:26
9 ماهگیت مبارک زندگی من، 9 ماهه امید و شادی و عشقو روزافزون کردی تو دل همه یادت تره خاله میمیره برات ورووجک کوچولوی من مااااااااااااچ گنده واسه عشقم***********
مهرنوش
پاسخ
مااااااااااااااااااااااااچ خاله جوونم